dags att skriva av sig

det här hänt så mycket i mitt de senaste månaderna. saker som gjort mig alltmer olycklig.  jag kan inte ens tänka mig själv vad det är som händer. kan inte förstå att allt som händer verkligen har hänt.

till att börja med, ares & kalle:
jag saknar dom så mycket, trodde aldrig att man kunde sakna ett djur så mycket som jag saknar dom. det är obeskrivligt, det går inte att förklara. det gör ont när jag tänker på dom. det känns djupt i hjärtat, så otroligt smärtsamt. jag vill inget mer än att spola tillbaka tiden för att få dom tillbaka, och ändra på vissa saker som egentligen inte borde skett.
fan så dumt av mig att jag inte tog mitt förnuft tillfånga för två år sen, när jag hade chansen. och också för två månader sen. men inget går att förändra nu, jag kan inte spola tillbaka tiden. jag lever inte i en fantasivärld.

anders:
jag vill verkligen, och skulle verkligen behöva skriva av mig om det här, men jag kan inte. det vore inte snällt mot honom. med tanke på att jag har ca 40-70 personer som besöker varje dag, så är det alldeles för personligt för att ens nämna på min blogg. tur att jag har min mamma och angelica som stöttar mig i det här.
jag hatar dig, jag älskar dig.
jag vill aldrig mer se dig, träffa mig imorgon?
jag vill aldrig mer höra av dig, är smset ifrån dig? snälla ring mig!
jag vill inte förlora dig. men jag måste
jag mår inte bra av att vara med dig
jag trodde du hade förändrat dig, därför gav jag dig en typ, 5e chans. men du va samma idiotiska person som du var innan. jag hatar mig själv för att jag trodde på dig, oss.
jag glömmer dig aldrig. jag hatar att det blev såhär :(

joe tabac:
åh... finns det någon jag vill ge mer tid, så säg.
men det känns som jag tappat glöden. det kändes som en dröm i början av vårt "förhållande" men jag tror inte vi är gjorda för varandra... oj, sa jag nyss det där?
drömmen som jag kände, borde stanna som en dröm. jag kan inte utvecklas på din rygg. det går inte.
jag älskar dig joe, åh så mycket jag älskar dig!, men jag klarar inte av det här.
det finns så mycket mer jag har att säga, men det är som med anders, det är alldeles för personligt att skriva, det är för mycket bevakare för att nämna publikt, därför går det bara fram till mina närmaste.
tiden jag ger dig, känns som att jag gör det förgäves. får inget ut av det, får inget tillbaka. finns ingen som stöttar mig i det jag gör, finns ingen som gör att jag kan utveckla mig bättre.
jag vill blir en bättre ryttare, med dig känns det som att jag blir sämre.
jag kan inte förklara det..., jag kommer ingenstans.
om jag nu flyttar till rättvik (förklarar snart) så kommer jag iaf inte att kunna ha kvar dig. och det känns hjärtskärande. det gör ont att inse, men det är så det är.
min älskade joe, vi är inte handen i handsken. vi är en dröm.

rättvik:
jo det här har inte jag berättat för er läsare. men jag kommer troligtvis att flytta till rättvik efter jul om jag får inackorderingstillägg från kommunen. det betyder att jag kommer ha mer tid att ägna mig åt mina studier, och jag får umgås med min underbara evelina. samt malin & andreas och massa andra underbara rättviksmänniskor.
jag älskar rättvik, jag älskar stiernhööksgymnasiet


idag var det rättegång i sthlm. får förhoppningsvis svar i veckan som kommer om hur det gick. hoppas på det bästa.

nu orkar jag inte skriva mer ikväll, men kommer säkert fortsätta det här inlägget senare. för har så mycket mer att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Jenta

Jag finns här och stöttar dig om du vill och behöver, jag finns alltid här. Jag vet inte mkt om vad som hänt med anders men jag kände igen mig i allt du skrev, tom en tår föll från min kind. Det gör ont i mig att du förmodligen går och bär på lite samma känslor som jag.

Trots mitt konstiga beteende i mora så betyder du mkt för mig gumman, jag hoppas du vet det. Jag är rädd om dig och hoppas varje gång jag tänker på dig att du har det bra.

Jag hoppas att jag har tid och kan krama om dig på måndag när jag kommer upp till mora.

Stay strong and keep youre head held high! Love<3

2009-12-19 @ 23:59:35
URL: http://jenniferlindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0