i wanna make love in this club

"ohno, måste jag verkligen kliva upp ur sängen?!"
idag är en såndär 'ligga-i-sängen-lördag'
en riktigt seg dag vill jag ha
men heter man amanda vikner så finns de inga såna dagar.
fullt upp heelatiden.
ja igårkväll var en kväll av alla kvällar, fast en kväll som stod ut lite extra. 
parken for the win säger jag bara!
snart ska jag släpa mina tröga ben till stallet, eller inte snart, en två timmar kanske. allting kommer gå segt idag :)
hoppträna i tins ridhus idag, sen så fixa ihop alla grejer till maskeradhoppningen som är imorgon, med louise.
nu ska jag typ gå och göra nå annat som inte är så ansträngande som att sitta vid datan så kankse slänger in ett inlägg ikv annars hörs vi av imorgon eller nå :d 

kiss and goodnight, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0