if your'e lovin' ain't good

jag vill veta hur det gick med rättegången.
jag vill veta om jag får flytta till rättvik.
hoppas jag får svart till veckan!
imorgon ska jag jobba för första gången. spännande. riktigt kul ska det bli.
jag skriver om det sen (y)
barabapaba i'm lovin' it!  
haha, jobbet alltså. helt kung (y)

har så mycket att fundera på.
så mycket tankar omkring allt som går att tänka sig om.
jag gråter mig till sömns nästan vareviga natt för jag kan inte hantera alla min tankar.
orkar verkligen med det här...
vill lösa allt och bara skita i det som hänt.
'det här,
mitt liv
är något jag hatar just nu
hatar
och jag menar verkligen hatar.'
står inte ut längre...
och jag vill inte ha julafton!
orkar inte med alla glada människor.
vill bara vara hemma och gråta sönder eller ut å härja.
det är det enda jag vill nuförtiden, varje dag.
har inte lust eller ork till något annat.
.
jag vill inte längre.
jag har tröttnat. och jag är på god väg att ge upp allt.

Kommentarer
Postat av: Micke

Nämen !?



Vad är det jag läser 'manda' ?

Hör du aldrig hört den här - " hejsan, hoppsan faleralleraaa, när julen kommer ska varenda kotte vara gla', hejsan hoppsan faleralleraaa..." !?!?

Usch och fy.



Jag vet själv hur jobbigt det kan vara att försöka se positiva saker, när ens hela själ vibrerar utav negativitet. Men försök, ser du en gnutta hopp nånstans ? Så försök greppa den, försök fånga in den och sen släpper du aldrig taget.

Alla har vi dagar då vi undrar om det här verkligen är ett liv att leva. Antingen så ledsnar man på allt tjat, eller så ledsnar man på att ingen tjatar.



Försök se alla dessa glada människor som en räddning, eller mer som en paus från den negativa spiralen. För gör du inte det, så kan jag nog... informera om att spiralen är en never-ending-story.

Vet inte om jag har sagt det, men jag hoppas det, eller inbillar mig det, om du känner för en paus, för att rymma från häst,jobb, pojkar vad det nu kan vara, så kom bara. Du behöver inte ringa, du behöver ingenting. Finns en soffa, den är din.



All kärlek Amanda.



Ta hand om dig.



Micke.

2009-12-21 @ 15:28:14
URL: http://tundras...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0