i'm on that next shit now

don't know what to say now, not exactly

hahaha anders har klippt en grön tuppkam,
fast de e sånt man får stå ut med om man ska va tsm med en punkare -.- x)
hoppas det blir värt allt de här jag får stå ut med nu. jag vill det här så jävla gärna. kanske för mkt?
själv har man lockat till sig urinvägsinfektion, så de förklarar ju en hel del varför jag hade kramper i magen i fredags. går på penicillin och knaprar alvedon så de bara skriker om de nu (y)
klubbtävlkingen sådäääär, för det första va jag ju inte pepp alls, för det andra va sjuk, för de tredje hade min häst stårr i 6 dagar, så han va cp pigg och skitstark. hahaha, de va ju stilbedömning och jag kan lova att de inte såg snyggt ut! men vi skrapa ihop oss 23 p och 25 va godkänt så jag är nöjd med tanke på alla nackdelar som va (:
joe är den bästa man kan tänka sig.
fast vi har långt kvar innan vi hunnit lära känna varandra än, min lilla krake, jag kommer aldrig ge upp på dig, hur dum du än tycks må vara mot mig <3!
'
alltså, jag orkar inte ens skriva just nu om jag ska va ärlig
imorgon är det skola, näst sista veckan innan lovet. behövs så jävla mycket.
jag och angelica har fina planer inför lovet, efter julafton :) (aa)

nu ska jag gå upstairs och knapra i mig en alvedon elr två, sen är de dags för dusch.
avlutar med lite bilder från helgen.
JUSTE!! DEN 11 JANUARI FÅR JAG TA BORT TANDSTÄLLNINGSHELVETET!! :DDDD


snyggaste syster <3
erik ;p
marielle & sandra (:
en oerhört glad lindkvist!
lindkvist ;p
lindkvist & marika dansar (y)
lindkvist & erik
äh orka mer nu

kiss and goodnight.

Kommentarer
Postat av: Jenta

Hur går det för dig med allt vännen? :) hoppas att jag får en pratstund med dig när jag kommer upp nästa gång :) Hör av dig om du får tid över! puss

2009-12-07 @ 23:56:00
URL: http://jenniferlindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0