it's alright now

ja det känns faktiskt helt okej. 
vid min sida har jag (främst) haft mamma, morbror & angelica.
underbara människor. finns inge bättre.
och sen många fler, självklart. 
underbara vänner.
vet inte hur jag hade klarat mig annars.
ni är bäst.
och ni borde veta själva om ni ska ta åt er av det här.

hemma från Vilhelmina iaf, kom hem i måndags kväll.
åkte till calle på en gång då. trevligt trevligt.
igår kväll va också ganska nice. ganska busigt med kåhlen, berglund & calle.
haha damn. så det kan gå!
sov hos calle i natt igen, massa trevligt.
sen åkte han och skruva på skoter vid tio, då somna jag och mysiga Solo (calles hund) om i sängen :)

ikväll blir de troligtvis att åka till noppiskoski ( låter som typ kiruna, men de ligger faktiskt i orsa :o. )
och fira nyår där, trevlig & kallt. väldigt kallt.
kul för stackars mig som måste jobba den 1a! woow låter ju urkul! (y) haha får ta det lite lugnt på nyår tror jag :)
'
blandat inlägg fick ni här.
och en bild på mig och fars grav från i helgen.
vackraste gravstenen i världhistorien. 
vackraste pappan i världshistorien.
'
glöm inte att kolla min morbror underbara hundblogg!
http://tundras.blogg.se/
ska åka ner till dom den 5e, massa skoj!
efterlängtade morbror!
'
GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!
c ya! puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0