min kärlek går till hat!

ditt jävla beteende!!! 
fan! så jävla arg, såååå jävla arg. jävla hora.
fyfan. jag älskar dig så mycket så att jag hatar dig.
pallar inte. varför gör du såhär mot mig?!
vad har jag förtjänat för att du ska bete dig såhär?
vad i helvete har jag gjort?
kan inte beskriva. 
det är som min mamma, angelica, makke och alla andra säger, jag är fan värd bättre!
men jag vill inte ha bättre! jag vill ha dig!
fan att jag inte kan få dig att förstå. jag hatar det här. avskyr. jag spyr på det här.
du har slagit gränsen min kära, du kan inte gör såhär mot mig mer.
bestäm dig.
jag vill inte bli sårad igen av dig, och om du ska såra mig så gör det nu, nu på en gång.
bättre jag får höra allt medans jag ändå misstänker det.
so please tell me, jag orkar fan inte mer :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0