papps

fan
nu kom ett tillfälle där jag hade behövt min fars kloka ord.

skulle vilja ringa dig, och berätta hur det ligger till med anders, hur det går i skolan, hur jag mår, fråga om han har det bra uppe i vilhelma, om dom har nå snö, och berätta att jag är på väg upp och ska hälsa på dig, syster & farmor om bara ett par dagar, några DAGAR!
'
- hrm. om man ändå hade haft de så bra va?
och ni som har det, ta vara på er tid med far.
det gjorde inte jag.
jag ångrar allt, jag fick för lite minnen, för få stunder med min far, vi hann aldrig prata om förhållande, jag har inte fått berätta för honom om jag trivs i mora eller inte, att jag har kommit jättelångt inom ridningen till skillnad från innan. jag har inte kunnat prata med min pappa om sådant som man vill prata med en pappa om.
finns inget jag ångrar mer än det.
men samtidigt är jag jävligt och otroligt glad över dom få stunder jag minns tillsammans med pappa. dom är värdefulla, och dom kommer finnas mitt hjärta tills den dagen jag dör. den dagen får jag åter se honom igen. åh vad längtar.
i ain't gonna complain. 
där är bara livet, det är bara att acceptera. hur svårt och jobbigt det än är.
du var så vacker
jag saknar dig min pappa, jim vikner.
more than ever.
inte en dag går utan att tomrummet blir större, större & större.
det gör så ont. så fruktansvärt ont.

Kommentarer
Postat av: evve ekman

Amanda, du klarar det här.

Du är en sån otrolig tjej, stark & lyser upp vardagen!

Saknar dig ! <3

2009-12-09 @ 23:44:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Makke

Älskling du är stark och klarar de, är de nå så är de bara att ringa de vet du!<33

2009-12-12 @ 16:59:02
Postat av: amanda

åh evve, tack för dom orden!

saknar dig otroligt. <3

2009-12-13 @ 16:46:42
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: amanda

tack kära marcus, du är bäst älskling <3<3!

2009-12-13 @ 16:47:41
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0