världens bästa morbror

jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv
"jösses vad jag tycker om min morbror!"
men jag har nog inte sagt det tillräckligt.
micke, världens bästa morbror. utan snack!
från mitt inlägg 'if your'e lovin' ain't good' kommenaterade han:

Nämen !?

Vad är det jag läser 'manda' ?
Hör du aldrig hört den här - " hejsan, hoppsan faleralleraaa, när julen kommer ska varenda kotte vara gla', hejsan hoppsan faleralleraaa..." !?!?
Usch och fy.

Jag vet själv hur jobbigt det kan vara att försöka se positiva saker, när ens hela själ vibrerar utav negativitet. Men försök, ser du en gnutta hopp nånstans ? Så försök greppa den, försök fånga in den och sen släpper du aldrig taget.
Alla har vi dagar då vi undrar om det här verkligen är ett liv att leva. Antingen så ledsnar man på allt tjat, eller så ledsnar man på att ingen tjatar.

Försök se alla dessa glada människor som en räddning, eller mer som en paus från den negativa spiralen. För gör du inte det, så kan jag nog... informera om att spiralen är en never-ending-story.
Vet inte om jag har sagt det, men jag hoppas det, eller inbillar mig det, om du känner för en paus, för att rymma från häst,jobb, pojkar vad det nu kan vara, så kom bara. Du behöver inte ringa, du behöver ingenting. Finns en soffa, den är din. 

All kärlek Amanda. 

Ta hand om dig.

Micke.

ja, jag fick tårar i ögonen när jag läste det där. 
jag menar, hur många morbröder finns det som bryr sig så mycket om sin systerdotter som min gör?
kommer nog aldrig kunna tacka dig tillräckligt micke!

jag har nog inte heller insett vilken otrolig morbror jag har. jag kan inte beskriva det med ord.
jag saknar dig. 

på onsdag får han hem denna underbara lilla sötingen Tundra.
vi åker troligtvis och hälsar på dom i början på januari. den dagen ska jag inte jobba, jag måste få träffa morbror och hans sambo iwona, och deras lilla nykomna bebis! :)
kolla gärna in min älskade morbrors blogg, det skulle betyda :)
http://tundras.blogg.se/

jag vet att du kommer läsa det här micke,
så därför säger jag;
du är bäst,
jag lovar!
ta hand om dig, krama om iwona och lillbebisen när hon kommer!
love u


Kommentarer
Postat av: Johan

DET var det absolut sötaste lilla valp jag sett! :o :D

2009-12-22 @ 00:45:07
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0