vilhelmina ikv

yes. åker till vilhelmina ikväll
orkar inte. men nu blir det så.
ska stoppa in hörlurarna i öronen och njuta av musiken i min nya mp3 jag fick igår. tack mamms, den behövdes verkligen! 
dessutom fick jag ju den adidaströjan jag jämt vela haft. woonderbart! (y) danke schön.
'
har precis packat klart. nu sitter jag bara här och väntar. 
vill inte åka.. 
men får träffa farmor & syster och det behövs tror jag. 
och sen hälsa på pappa, gråta lite. prata lite med han.
eller, det stället som ska representera hans plats. hans gravsten.
farmor i somras :) <3
underbara syster i somras <3 :]
jag och 'pappa' i somras. <3

kameran följer med idag. 
det blir jag, joakim & jenta som åker.
have a nice day. 
får se om jag bloggar något under dom här dagarna. 
annars får ni njuta av dom här fina bilderna och låtarna sålänge (y):
mmmmmmuuuums på den här 142an! <3333333 :D
haha grrr, lurvbollen ;]
en annan väldigt fin 142a (y)
eddie <3
eddie <3
eddie <3
kungen

kass kvalité, jag vet :(
(y) <3

skön som fan

king (y)

men nu ska vi åka, :D hejs

so long. hörs
smsa gärna(!) för jag lär ha tråkigt (n)
puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0