gottgöring lovad

man skulle nästan kunna tro att jag slutat blogga, haha !
fan vad dåligt. nu var det en vecka sen jag uppdaterade, så nu kommer det bli en bloggbomb !
förlåt för det alla kära, men har inte haft någon tid för att blogga den här veckan när jag har klivit upp kl 6-7 på morgonen - åkt till rättvik och ridit . kommit hem kl 17, börjat jobba kl 18 & jobbat till kl 00, och hållt på så hela veckan ungefär. 
det fanns helt enkelt ingen tid att sitta vid datan när jag knappt hade tid att äta eller sova. förlåt för det, vet att ni är lite besvikna.
.
men för att gottgöra er kommer jag lägga in ett filmklippt och bilder från i veckan & varför jag varit i rättvik och tränat så kommer ni förstå. höhö.
aa men förlåt en en gång.
.
btw, ska jag berätta för er att det där frida åkerlund som jag träffat genom att hon läste min blogg - är en underbar tjej som jag har träffat flera gånger. och du bruden: jag hoppas vi ses mer !!! :o :d



Kommentarer
Postat av: frida

amanda, när du skriver i bloggen att du träffat mig så blir jag verkligen super glad! jag går från 100% glad till 1000% glad på ett litet kick ;)

och tänk då när jag träffar dig? då blir jag ännu gladare, och det är ju inte så konstigt när man träffar en person som du som är sjukt underbar och sprider så otroligt mycket med glädje :)

jag tänker på när vi satt i tores bil och pratade..... sjukt härligt :d

jag hoppas verkligen också att vi träffas flera gånger :) kram!

2010-08-16 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0