lämna honom nu

Jag försöker hitta skäl att stanna kvar
han var ju snäll ett tag, hans familj är underbar,
Han vet saker om mig som ingen annan vet
Vi har delat ett tid och delar samma sår
Så jag blundar och låtsas att jag inte ser att alla brister som han har bara blir fler
Jag ska veta att jag är värd så mycket mer
Han ljuger för mig och han sårar mig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger mig ingenting jag vill ha så lämna honom nu
Jag kanske funderar på alla minnen som vi har, jag är rädd att han ska gå så jag blir ensam kvar
Han är inte samma kille som förut, dom vet att jag vet att det måste få ett slut

jag ska veta att jag är värd så mycket mer
han ljuger för mig och han sårar mig, så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger mig ingenting som jag vill ha så lämna honom nu

jag måste sluta hitta skäl att stanna kvar, han är inte bra för mig, snälla ge mig av.

Jag borde veta att jag är värd så mycket mer! Han ljuger för dig och han sårar sig, så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger mig ingenting som jag vill ha så lämna honom nu

jag skulle bara veta att jag är värd så mycket mer, 
han ljuger för mig och han sårar mig, så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv, en han ger mig ingenting som jag vill ha så lämna honom nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0