sundsvall och provrider nudå

texten jag skrev igår handlar inte om någon speciell, det är en galet fin och underbar låt som jag bara älskar så mycket.

Igår ringde min lärare mig och frågade om jag ville följa med henne på en roadtripp till sundsvall och provrida en häst.
Så that's what I'm going to do now, go to sundsvall.
eheh ! :d
tycker att det är kul att dom frågar mig, 
dom har över 60 elever att fråga och dom väljer mig.
andra gången jag åker och provrider en häst åt skolan nu, skojsigt !
detta var ett sjuårigt hoppsto tror jag att dom sa.
lägger upp bilder imorgon för ikv kommer jag komma hem så sent så jag sover i mora.

glad att jag valde ridning istället för trav. jag vet att mor inte är lika glad över det som jag är, men hon förstod mig när jag ville byta och stöttade mig i mitt val. 

nu måste jag GÅ ner till skolan från persborg för att hinna med bussen till mora där anna-karin hämtar mig sen drar vi (y)
saknar jeffen när jag är borta på veckorna.
världens finaste hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0