beställt tröjorna nu! + Mr. Greyhound

satt här vid datan efter att ha lagt på telefon, har precis pratat med oscar, och sagt godnatt till alla underbara masenmänniskor.
(haha jag fick damp på anton och samuel idag när dom kom in med jordbrukskläder till vardagsrummet xD)
men iaf, jag satt här och sa för mig själv "på torsdag kommer lönen. och jag ska beställa johnny cash tröjan nu för då kan ha jag den till helgen." och sen så skulle jag precis ta beställningen när jag ser att det kostar typ 496 + 50 kr eller nåt sånt annat kul och dyrt. och skulle mamma få reda på att de skulle bli så dyrt för EN tröja hade hon säkert skjutit mig. så därför tog ja de kloka beslutet att ta EN TILL tröja, för de blir ju bättre för å slipper jag betala frakt och så två ggr för jag skulle ju endå ha två st tröjor.
men så tog de lite tid för mig att besluta vilken av alla tröjor jag skulle ha! efter ett tag kom jag fram till en chevrolettröja med zip. så dom här två tröjorna kommer på torsdag!:

fina som satan, enligt mig. speciellt cashtröjan. love them!
ja men nu så är jag iaf 884 kr fattigar från min lön, illaaaaa, men fett värt!
och sen på torsdag gott folk så försvinner 300 kr till, och jag slänger upp en bild på det då, så får ni se varför :D
så jävla nice.


idag va de friluftsdag i skolan, och jag lånade emelie blom's häst. hon går häst trean.
Mister Greyhound, ett väldigt speciellt varmblod, men han var mysig att rida. jag såg en tjej rida honom i körhuset när jag red Leia en torsdag för några veckor sen. och han är inte lätt alltså, men emelie tyckte det såg bra ut när jag red honom igårkväll så på torsdag ska jag rida honom i körhuset tror jag, om det inte blir för sent eller om jag inte har för ont.
märks väl :d såhär nöjd va iaf Mr. när jag släppt ut han i hagen efter den otroligt mysiga långturen med några av skolans hästar :)


kanske inte världens bästa bilder på lilla krutispaketet. men jag ska ta med min kamera så någon får fota till nästa gång :D
jag slänger in ett inlägg på torsdag om jag inte hinner/orkar innan.
pussåkram & godnatt!, eran bästa amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0