det är över

kom precis hem typ. har varit och pratat med calle.
vi kom fram till att vi ska vara vänner. och när hans högsesång har lugnat ner sig litegrann så kan vi se då vad som händer, om det händer nåt eller om det borde hända nåt.
men, jag älskar calle. jag har har haft femtio underbara dagar med dig. det låter kort, men det har känts som en evighet.
jag kommer aldrig att glömma våran första natt, och inte vår sista heller.
men den första, den va speciell. jag glömmer den aldrig.
det känns skönt att vi har gjort det här valet tillsammans, att vi är överrens om det är beslutet.
jag saknar dig redan min älskade, men det är inget jag kan göra åt. inte du heller. vi var tvungna. du har ditt och jag har mitt. jag gråter just nu, jag är ledsen över det vi har förlorat nu. vi hade de så jävla bra när vi hade det bra. vi var som gjorda för varandra, men vi valde fel tidpunkt.
jag hoppas att vi hittar tillbaka till varandra igen, det vill jag verkligen.
och det skönaste är, att jag vet att du känner sammma sak.

carl sohl, jag älskar dig
28/12-09 - 12/2-10 ♥



-
nu blir det depp-period ett tag för min del
tur att man har rättvik ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Finns här <3

2010-02-13 @ 19:44:31
URL: http://hovtramp.blogg.se/
Postat av: amanda

tack malin <3

2010-02-13 @ 22:21:13
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0