jag vore ingenting utan min penna

med tanke på det inlägget jag la ut igår, och så pass mkt jag skrev, så känner jag inte att jag har så mkt att skriva. eller, jag vill skriva värsta mycket, men det känns lite olämpligt att skriva det här så därför gör jag inte det.

det är några, speciellt någon, jag saknar nu. förflutet. jag vill ha det tillbaka. fan att det blev som blev, när det inte blev som det skulle.
jag hatar det, men det visade sig bara att de inte va meningen att det skulle bli så som jag ville. 
it didn't turned up right between you and me.

jag vet att det var fel av mig att skriva sådär öppet om min pojkvän, i en blogg som hela världen kan läsa om dom vill. men jag var tvungen. skrivningen är min psykologi. jag klarar mig helt enkelt inte utan den. jag är inte den jag är utan att få skriva.
så när jag dör, stoppa ner ett block och en penna i min grav.

Kommentarer
Postat av: Matilda Korjoula

så, kom igen nu tjejer!

vem har egentligen roligast?

Blondiner eller brunetter,checka in tävlingen!:*

2010-03-04 @ 20:12:07
URL: http://matildakorjoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0