joe en dag i rättvik :ddd

jag fick ta hit joe på friluftsdagen, och jag har pratat med anna-karin i skolstallet, hon som har hand om elevstallet, så jag fick låna en box från den 22a till den 23e också, toppenbra!! (y)
gud va kul de kommer bli. jag längtar som fan.
önskar jag hade min snosepojke här i rättvik. jag saknar honom så mycket när jag är här.


min älskling. <3




idag fick vi köra på hästlektionen.
jag, amanda och angelica körde gustav och hartz, i par!
parkörning! de va så grymt kul! jag älskar körning. de är så spännande, och de finns så mycket fina selar, huvudlag och vagnar. helt otroligt. love it!
såhär snygga va vi iaf!


coolt som fan va de :d
aja, nu blir de lunch, sen datakunskap & efter de blir de hem till kullan och sova av mig förkylningen.
måste plugga svenska också. har grammatikprov imorgon -.-
jaja men hejs dås

Kommentarer
Postat av: Johan

Det ska vara fyra hästar och 2pers som står och burkar bak på vagnen när det sladdas i alla kurvor! ;P

2010-02-09 @ 17:20:35
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle
Postat av: amanda

haha de e fett coolt! de kanske man får göra nån dag nån gång :D

2010-02-10 @ 18:20:55
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0