run to the hills, run for your life

bra dag idag, helt okej iaf :)
nu har jag precis lagat mig lite mat, de blev makaroner & korv. och så ska jag precis byta om sen blir de stallet och fixa och dona & så rida leija om jag orkar, de blåser så mkt nu! men det märks sen vilket humör jag & lilla sessan är på :) imorgon ska jag iaf rida henne i körhuset & så evve följa med och fota oss, så då får ni se hur majas lilla älskling ser ut.
grattis maja på födelsedagen! :d



älskar att jag har cam på datan! (y)

have a nice day! vi hörs kanske ikväll :)
angelica, jag har inte glömt dig, jag kommer aldrig glömma dig.
du vet att du är min bästa vän, och jag älskar dig genom allt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

och du var finast i håret där :)

2010-02-04 @ 22:08:56
URL: http://nunnalinnea.blogg.se/
Postat av: amanda

tack stumpis :)

2010-02-05 @ 20:23:39
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0