you're always on my mind

det här va inte så svårt som jag trodde.
jag klarar det här bra, det var bara som första dagarna som var värst. fan jag fixar det här!

skolan:
matten
, kommer nog att börja om på den. helt och hållet. för att jag ska få sånadär häften, men ska prata mer med mina mattelärare i veckan. annars får vi fixa de på annat vis. specialundervisning efter skoltid. fett skönt det hade vart, skulle behöva det!
individuella valen, jag har valt såhär:
1ahandsval:
* Engelska B
* Psykologi A
* Litterär Gestaltning
2ahandsval:
Fotografisk Bild
Ridning
Etologi

det tror jag blir bra :)
längtar som satan till tvåan.
nu måste jag sätta mig och läsa min engeliskabok, som jag ska ha lämnat in en analys om till nästa vecka, och jag ligger på första kapitlet. braaaaa amanda! eller inte.
har så jävla mkt att göra nu.
engelskaboken till på fredag
matteprovet på onsdag
och svenska/idrotts uppsatsen till fredag, och den har jag inte ens börjat med.
jag planerar mitt pluggande så jävla dåligt. måste ändra på det där. och det ska jag. jag vill fixa minst G i alla ämnen, och jag ska fan klara det också. G är ju ingenting, så klart jag fixar det jag måste bara planera lite bättre!
imorgon är det söndag, lika med rättvik! fan va nice. då ska jag och malin peppa sönder inför måndag och våran lilla överaskning som vi har då. så grymt nice de kommer bli. nervös som satan, men det går fort :d
åååh va jag längtar! :D
och på tisdag blir det adjö persborg - bönderna flyttar. så det blir en kväll att tacka tiden för persborg.  nice!
på fredag blir de leksand, ser det ut som iaf. längtar verkligen :) massa trevligt.
nej nu får det ta och bli måndag!
nu ska jag läsa lite, sen sova. nattinatti :)


bjuder på en snygg bild på mig och gnaget sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0