bytt stav !

as you all know så har jag tagit hål i tungan för typ två månader sen eller nåt sånt, och de sög för att ja hade en 20 mm lång stav i munnen och de va jävligt krävande när man skulle göra vissa saken som t.ex. lipa, säga vissa ord, pussas osv.
så i helgen bytte jag till en liten stav, och den är nog föör liten för jag har fått en grop på tungan där kulan är för att den ligger där och klämmer. i helgen är det rättviksmarknan och då ska jag och malin köpa oss några nya stavar om dom inte kostar så mkt :)
men iaf, kulan som jag har nu är gul, gul och ful. haha nejdå, den är gul och ganska frän.
bilder;
fraaeent !!
'
idag på hästkunskapen började vi med hästens foder, och det känns ganska intressant för när vi är klara med det så vet vi vad vår häst behöver och vi kan göra en egen foderstat efter våran hästs behov.
'
snart ska vi gå på engelska, sålänge blir de lite dunka dunka & dans inne på rummet med flickorna.
love my life
'
have a nice day, puss, a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0