delete you from my mind.

jag vill radera dig ur mitt huvud,
jag vill radera ditt nummer från min telefon
jag vill radera dig från mina tankar
och från mitt minne.
'
men jag kan inte.
det går inte.
jag vill så gärna,
men det går inte.
'
att ligga bredvid dig i sängen känns så underbart,
att få sova med dig, är något jag älskar att göra.
att ha dig vid min sida om natten, är något jag älskar.
att känna säkerheten från dig när jag sover, är något jag älskar.
att veta att jag jämt kan komma till dig när jag behöver komma bort, är något jag älskar.
,
men det sårar mig.
jag har inga känslor för dig
jag känner ingenting för dig,
men det sårar mig efteråt.
på morgonen när jag går ifrån dig för att gå till skolan känns det underbart
det är såhär dagen efter eller några dagar efter som det känns jobbigt.
fast det jobbigaste är att jag inte vet vad det som känns jobbigt.
jag tycker om dig jättemycket som vän, och jag vill absolut inte ha det mer än så heller.
men ändå går jag med tankarna på dig. varför är det så?
'
jag vill gå ifrån dig, men att stanna känns så rätt,
jag vill stanna hos dig, men att gå ifrån dig känns så fel.

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj.

Det där var snurrigt.



Och om det var snurrigt för mig att läsa det där, då kan jag bara inbilla mig hur snurrigt det måste vara för dig att känna så !



Den här gången har jag inget klokt råd att ge dig.

Får fundera lite och återkomma isåfall.



Kram på dig kära du.



//Morbror.

2010-05-05 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0