depression

såhär känner jag, malin, angelica, linn & peter nu.
jävla skit.
så jävla dumt av oss, vilket jävla misstag
så jävla ovärt.
men även jävligt dumt av jouren.
'
no more rättvik.
vi blev utkastade idag, eller jag och malin. så vi måste flytta hem.
hem till mora, hem till allt det tråkiga och dryga. vill inte bo hemma.
jag vill vara i rättvik, allt det som gjort mig glad.
rättvik har räddat mitt liv och nu blir det no more.
jag kommer gå tillbaka till den deprimerade ungen jag var när jag bodde hemma.
kvällarna jag grät mig själv till sömns, dagarna jag inte hade någonting att göra, nätterna av ensamhet.
dagarna utan glädje & oftast bara mörker. jag vill inte gå tillbaka dit, jag vill inte bli den människan igen. jag vill vara den glada lyckliga trevliga amanda jag har blivit nu, jag trivs såhär.
fan vad jag har förstört för mig själv.
'
jag håller på att avsluta det kapitlet jag någonsin förälskat mig i.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va jag kommer sakna er på skolan! Det kommer bli grymt tomt nu när ni flyttat hem :( Nej snälla bli inte den personen igen, den personen som jag en gång räddade dig ifrån! Skit att de blev som de blev mellan oss och nu har vi inte chansen att umgås på kvällarna och försöka hitta tillbaka till oss.. :'( Fan va jag börja tänka tillbaka på våran tid, saknar den så sjukt jävla mycket. Saknar DIG nå så otroligt! Älskar dig hjärtat mitt, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! <3<3<3<3<3<3

2010-05-21 @ 16:09:52
Postat av: ANNA.-

ska du inte gå kvar i rättvik ?:o <33

2010-05-21 @ 22:06:12
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: amanda

anna: jo, men jag har blivit utkastad från mitt boende.

evve: ja det känns väldigt tomt redan :( men som tur är så är det inte långt kvar i skolan. saknar också våran tid!! <3

älskar dig vännen! <3

2010-05-24 @ 17:47:09
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0