it hurts

det är så svårt att ens förska le
det gör så ont att tänka på det här som har hänt.
så jävla ont.
jag vill inte !¨
varför kan man inte spola tillbaka tiden? det är inte mycket jag begär.. några timmar bara,
fan fan fan i hela jävla helvete. jävla skit ! :(

innan jag flyttade till rättvik var mitt liv i flera tusen bitar,
jag var nere på botten av mitt liv, i en väldigt djup depression.
jag vill inte komma dit igen, det var en hemsk period i mitt liv, en period jag verkligen inte vill ha åter.

Kommentarer
Postat av: Peter

Du har oss Amanda. Vi kommer alltid att finnas där för varandra, och det är det man har vänner till. Jag är din vän.

2010-05-21 @ 21:41:51
Postat av: amanda

tack vännen min, finns för dig lika mycket det vet du ! <3

2010-05-24 @ 17:45:46
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0