you can't hurry love

"But how many heartaches
must I stand before I find a love
to let me live again?
Right now the only thing
that keeps me hangin' on
when I feel my strength, yeah
It's almost gone
I remember mama said:

You can't hurry love
No, you just have to wait
She said love don't come easy
It's a game of give and take"
'
just nu känner jag att jag vill ah det precis som nu med den där killen
bara att vi spolar framåt ett år så att man slipper gå igenom allt det där "nya".
det är spännande & kul, men det är jobbigt. man ska försöka stämma in på det han vill att jag ska vara och samtidigt ska jag försöka vara mig själv. det är svårt, förbannat svårt.
men som rubriken lyder;
you can't hurry love
helt sant, det är absolut omöjligt att påskynda kärleken. kommer den så kommer den, och gör den det så är det väl toppen.
'
jag är så förbannat rädd, rädd för att bli sårad återigen
jag orkar inte gå igenom den där processen igen,
"komma-över-processen". det går som liksom inte.
jag vill inte..
och vet ni?
det tänker jag fan inte göra heller.
dags att stå upp för dig själv nu, amanda. sluta dras med i strömmen, be who you want to be, and be whit the guy you want to have.
aa, det tänker jag. nu har jag bestämt mig för att stå upp för mig själv,
jag är ingen's äckliga dörrmatta & framför allt ingen jävla docka.
även jag har känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0