knivhugg i hjärtat

sitter här och kollar igenom bilder.
damn så ont de gör
så fruktansvärt ont i hjärtat
känns som knivhugg i hjärtat
det här var och kommer alltid att vara dom bästa tiderna i mitt liv.
föralltid min prins
föralltid dom bästa minnena med dig
föralltid min kalle
min älskade kallgubbe
behöver inte säga mer, finner inte ord så det räcker.
du och jag gick genom eld tillsammans.
utan tvekan.
man får leta länge om man ska ha den vänskapen vi hade
men letar man, gör man det förgäves

min första bästa vän.
min första riktiga kärlek.
jag har än idag kvar ditt täcke, ditt träns och alla reflexer som jag brukade stoppa på hela dig,
- allt för att jägarna inte skulle se fel när vi var ute red.
inget fick hända dig, jag vaktade dig med mitt liv.
du var mitt liv. om du skulle dö var jag redo att dö vid din sida.
sköt dom dig fick dom lov att skjuta mig också
det fanns inget som hindrade mig. inget.
'
jag kan inte beskriva med ord hur det känns att tvinga lämna sin bästa vän
ingen kan någonsin förstå hur det känns att bli tvingad att lämna någon man älskar så djupt att man är beredd att ta sitt liv framför den andres.
jag lovade dig att jag aldrig skulle lämna dig. men det gjorde jag. jag svek dig, och ditt samvete.
men ares jag lovar att jag skulle aldrig göra det med mening.
jag blev tvingad, jag försökte allt vad kunde att få stanna vid din sida men det gick inte. jag hade inget val.
mitt hjärta slets i bitar när flyttlasset gick. flyttlasset som gick 40 långa mil ifrån dig. den dagen, den dagen grät jag floder när jag sa hejdå till dig och kalle, och jag insåg att vi aldrig skulle återfå våran otroligt unika vänskap igen. det fanns inga som oss. vi var otroliga. du och jag älskling. det fanns inget annat. inget annat betydde mer än vad du gjorde.
jag kan aldrig ersätta dig, det går inte. det finns ingen som du, det kommer heller aldrig finnas någon som kan få den vänskapen vi hade. 
jag kommer alltid att vara din bästa vän, precis som du kommer att vara min.
när jag grät fick du mig alltid att le när du puttade på mig och bad mig sluta gråta.
när jag ramlade jag av satte jag mig på dig rygg igen och red som aldrig förr, för jag var aldrig rädd.
när du bockade och sparkade bakut när vi sprang på ängarna skrattade jag bara, jag var aldrig rädd.
när jag ramlade av dig och fick hjärnskakning tog du mig hem säkert och snällt, jag blev inte ens rädd då.
jag aldrig någonsin har jag varit rädd i din närhet.

-
ares, vi delar så mycket minnen som jag aldrig kommer att glömma.
du har varit min värld, du kommer alltid att vara det också, även fast du inte är min nu, kommer alltid att vara min i hjärtat och i huvudet.

föralltid min bästa vän.
föralltid min första kärlek.
föralltid min ares, vad än någon annan säger.
'
jag kommer att älska dig livet ut, jag kommer aldrig att släppa taget om dig
och jag kommer fortfarande att dö i ditt ställe.
jag älskar dig över hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0