@ kullan

slutade skolan för typ en och enhalvtimme sen, kollar på film på kullan just nu, ett internatboende på skolan. evve och amanda pluggar och jag sitter vid datan och löser helgens problem på skujts osv. de har precs löst sig. perfekt.

sover här på kullan inatt, hos evve :) det är julshow på skolan ikv kl. 18,00. det blir skitkul, klas ska sjunga (:
pratade med samuel mases idag, och det finns nu två rum lediga på masen. där jag kommer att bo om jag får inackorderingstilläg av kommunen, och ett av dom rummen har jag förstahand på (y)
jag och mor ska tjata på dom.


det här är min älskade bästa evelina
love you babe, du är underbar
<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Love you to sweet heart, DU är underbar! <333

2009-12-15 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0