meningslöst inlägg

Sitter här och han tråkigt när jag egentligen borde plugga men jag orkar inte så jag gör denna meningslösa grej ist.


DAGENS:
Klädsel: Jeansleggings, tuptopp och kofta. sen mjukisar & linne
Frisyr: uppsatt
Låt: 18 & life - erik grönwall
Vill ha: eriks 142a, får se på lovet blir de nog att köpa den (y)

Saknar: angelica

Köp: inget
Godis: lite sånhär gräddkola (y) <3
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jag måste duscha.


FÖRSTA:
Bästa kompis: ares, llawen <3

Bil: no one
Husdjur: väduren puttefnask :)
Jobb: SDR -.-
Riktiga kärlek: krischan
Piercing : öronen?
Konsert: wet inte, ingen aning. så långt räcker inte mitt minne

SENASTE:
Personen som smsade dig: nallerobin (:
Personen som du kramade: makke, världens bästa vän <3 :)
Personen som ringde dig: makke
Personen som du ringde: calle sohl
Personen du sa 'jag älskar dig' till: ermh. angelica kankse?
Alkoholdrycken: öl 
Bilfärd: älskade makkes snea 142a (a)
Filmen du såg: typ nån batman hemma hos anders idag? 
Du grät: typ idag


SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: haha, no way

Hoppa bungyjump: aldrig i livet
Hellre ta bilden än vara med på den: fotografi in my heart. aldrig framför kameran
Ljuga för någon: händer väl, dock väldigt sällan


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Använder du huvtröjor: sometimes (y)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: tatuering, men de får vänta ett tag 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta, utan tvekan


VAL:
Sommar eller vinter: sommar! ;o
Sova på sida, mage eller rygg: sida & mage
Kramar eller kyssar: beror på


HAR DU:
Ett förhållande: ja :))))))
En bästa vän: angelica tills jag dör <3
Haft ett seriöst förhållande: ja
Blivit kär vid första ögonkastet: mja, i en häst kanske?
Fått ditt hjärta krossat: yes
Skrikit åt en lärare: haha, har väl haft mina kära utbrott
Kysst någon & sedan ångrat dig: ja!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: kanske förut, men aldrig längre, aldrig.
Några smycken som kostat över 1000kr: haha, nej skulle inte tro de va :)



bjuder på en jättefin bild på mig och kära queen i malung -08 ponnyallsvenskan DIV 3

saknar dig älskade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0