but i still miss you sometimes



bilder,
bilder som säger så mycket mer än vad ord någonsin kan förklara.
bilder som väcker minnen man ibland inte vill minnas.
bilder som ger glädje samtidigt som sorg.


Jag kollade igenom alla bilder från Höljes 09 nyss, och set fick mig att gråta en skvätt, tårar av glädje för alla fina minnen, och tårar av saknad.
Ibland känner jag att jag vill ha tillbaka dig, men jag vet att det inte går,
och samtidigt vet jag inte om jag vill heller.
Jag har allt vi delade i min ryggsäck, allt det fina vi hade.
Den ryggsäcken ska jag alltid ha kvar och jag ska alltid minnas allt, det kan ingen hindra mig från att göra.


We have both moved on today, but I still miss you sometimes


Kommentarer
Postat av: snälla flicka

snälla flicka, har du inte inset än att han har en annan tjej som han verkligen älskar ? :S

2010-05-01 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0