från fredrik;

Amanda Linea Susanna Vikner

jag är rädd att du ska bli sur,
jag är rädd att du ska hata mig,
och aldrig mer prata med mig.
en förlust av dig skulle vara smärtsam,
en så underbar person som dig,
vill ingen släppa taget om. 

jag är rädd att säga vad jag tycker,
även om jag så gärna vill.
jag är rädd att du skulle tycka samma sak,
jag skulle inte veta vad jag skulle ta mig till.
jag vet att jag beter mig konstigt ibland,
kalla det svartsjuka eller avund.
men du finns där när det går trögt fram,
huvudsaken är att vi har varann





'
tack vännen för dom fina orden
det betyder så otroligt mkt.

tycker om dig min fina lilla nörd :] ♥





bilderna på världens finaste rasmus kommer någon dag i veckan,
nu blir de packa klart i bästa Malins sällskap, som ska med imorgon (y)
tagga tagga tagga !! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0