today is a happy day

Igår va de leksand, massa trevligt. va en liten fest hos Jocke Lindberg med några vänner & speciellt mina bästa vänner - Angelica Forsell & Malin Norstedt. jag älskar dom, mina absolut dyrbaraste skatter ♥

Imorse tog vi bussen till bästa rättvik och så stanna vi och käka på Sibylla. Träffade Rickard Nyström & Mattias Nystrand också, de va trevligt. två av dom absolut bästa&snällaste byggarna (((:
Efter de gick jag och mötte Fredrik, Fredrik Maxe (åh vilken underbar kille!) och det gjorde min dag, så otroligt glad jag har varit hela dagen efter det! He made my day.


har saknat angelica & malin hela lovet, så de va jätteskönt att få vara med dom igår & idag! mina flickor ♥


(bloggen är under uppbyggnad, därför den ser fucked up ut) 
ha det bra så hörs vi! ska fixa klart de sista på bloggen och sen ska jag kika på solsidan! 
puss, a'



Kommentarer
Postat av: Clint

Den ser fucked up för att den är under construction

2010-04-11 @ 04:17:55
Postat av: amanda

? x)

2010-04-11 @ 19:54:32
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0