första gången jag fick stänga ! :d

idag har jag vart i rättvik -red hem ponnysarna från betet och sen red jag rasmus. var i stallet från kl 07.00 - 16-00, bilder lägger jag upp imorgon om jag får tid. men efter det åkte jag till jobbet. började kl 19 och slutade kl 01. hade skitkul med Ida & Sara !
idag var i alla första gången jag var med om en stängning, och det blir troligtvis imorgon också. Amir älskar mig så ! men jag är så jävla bra på det jag gör, helt enkelt.
nu ska jag sova som en juuuude i fyra underbart korta timmar för att senare åka till min älskade rasmus i rättvik. 
men kort är underbart, är de inte så ?





rasmus,
rasmus!
rasmus!!
hela mitt hjärta skriker rasmus ♥ !




Kommentarer
Postat av: Linn

Åh! vill också till Rättvik och rida! Saknar Kenny så sjukt mkt :(

2010-08-10 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0