smärtsam saknad





någonstans i mig så finns det här såret som aldrig läker,
ni vet det ordspråket "tiden läker alla sår" och jag ibland hålla med, men inte när det gäller min pappa.
det här såret läker aldrig, eller i sånna fall så läker det riktigt sakta.
och om det lyckas läka så kommer det alltid någon dag då jag lyckas riva upp såret,
och det gör så ont.
så fruktansvärt ont.
men samtidigt vet jag inte om jag vill att såret ska läka, jag vill nog att det ska vara lite mer än halvöppet för hur hemskt vore det inte om jag en dag skulle sluta sakna min döde far?
nej den dagen kommer aldrig att komma och gör den det så ska gräva ner mig själv levandes.

jag vill ha min pappa bredvid mig
jag vill ha min pappas glada skratt
jag vill ha min pappas härliga personlighet
jag vill ha tillbaka allt som min pappa hade
jag vill ha tillbaka min pappa
- jag vill så mycket som jag aldrig kommer få.

vila i frid min käraste far,
jag älskar dig och jag längtar tills den dagen vi träffas igen!

Kommentarer
Postat av: Natalie :))

Jag förstår hur du känner Amanda, själv är det ju mamma som har gått bort.

Finns för dig<3

2010-12-03 @ 21:25:59
Postat av: Malin Hammarskjöld

Tiden läker alla sår, men ibland blir det ett ärr kvar. Och det där ärret kan gå upp ibland..

Även om såret läker så kommer du aldrig att sluta sakna honom. Så var inte rädd för det, våga gå vidare, det kommer du må bra av. För även om du går vidare så kommer du ALDRIG att glömma honom.

Tänk på ärret.

Puss <3

2010-12-03 @ 21:33:03
Postat av: Amanda

Jag förstår precis hur du känner Amanda! Då min mamma gick bort för inte så länge sedan..

2010-12-04 @ 00:35:58
URL: http://Baraamanda91.blogplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du känner Amanda,då min mamma gick bort för inte så länge sedan... <3

2010-12-04 @ 00:43:46
URL: http://Baraamanda91.bloggplatsen.se
Postat av: llawen

Vet du en sak hjärtat jag tänker inte säga att tiden läker alla sår för jag vet inte om jag håller med om det jämt men det jag tänker säga är att du är en utav dom starkaste personer jag känner och hur jobbigt och tungt allt känns så kommer du ta digg igenom det för du har så många som bryr sig om dig och stöttar dig!

OCh du ska veta att även om jag bor ganska så många mil ifrån dig så kommer jag alltid finnas här för dig och mitt hem är alltid öppet för dig! Och jag är bara ett samtal ifrån dig <3



Och du kommer aldrig glömma honom, för din kärlek till din far är alldeles för stark för det och han kommer alltid finnas i ditt hjärta!



En BAMSEKRAM från din vän lite längre bort! <3<3<3

2010-12-08 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0