första inlägget med nya datan

loveit!
haha den är ju fett hightech! grym data, ja jag gillar den verkligen.
det kommer nog ta mig lite tid att lära mig den, men de äre fan värt!

här sitter jag och göttar mig på kladdkaka & grädde och lyssnar på bästa lasse stefanz!
nu ska jag kolla på pineapple express och mumsa i mig kladdkakan, sen sova.
upp imorgonbitti och gymma med älskade evve och sen blir de skola.
skönt å gymma innan skolan. vi börjar tio imorgon så därför blir de träning innan skolan.
idag körde jag marklyft för första gången, gilla ställningen alltså! ;)
va nog nere på gymmet en och en halv timme, körde mage, rygg & ben. blir nog samma fast lite mer armar imorgon också.

aja, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0