5 dagar utan uppdatering

illa amanda, fy skäms.
så nu undrar ni säkert, vad har hänt med amanda & varför uppdaterar hon inte?

hrm, ingenting har hänt.
jag har jobbat & lekt med ponny. that's all.


och igår på jobbet blev jag förfrågad att få en häst, !
haha ela, som äger hästen är bra gullig. hn har tröttnat på hästen/ar och har försökt att sälja hästen bra länge men ingen seriös har visat intresse. Jag sa att jag skulle kunna tänka mig att ta honom på foder för att jag vill inte äga en häst. Hon skulle höra av sig i alla fall :)


whats more?
jo, midsommar !!
shit, jag säger som malin skrev i sin blogg, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.
den kvällen minns jag inte mycket av och det jag minns vill jag inte minnas. Snefylla så att säga..!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0