and then i'm back on the same road again.

jag sa redan från början att jag inte skulle få känslor för dig,
jag visste helt klart att det var ingen idé att får känslor innan man vet helt säkert.
jag låtit mig själv blivit sårad så otroligt många ggr så jag sa: aldrig igen !


trodde jag ja.
det gick bra ända tills slutet, och jag kände såhär; den här killen är en bra kille,
och det här killen kommer inte lämna mig, jag kan lita på honom.
så jag släppte lite på känslorna, jag lät lite känslor komma fram och det kändes så jävla bra.
fram till att det visade sig att han var en jävla idiot precis som alla andra jävla killar.
ursäkta ordspråket men jag är bara så jävla less på alla killar som verkar älska att såra.
men jag tror inte att det här killen såra med flit.
han har sitt jobb och han har sin jakt & sina hundar. det är hans liv.
killen har inte ens tid att andas, ta det lugnt i en timme.
han är så upptagen med det han har så han hade helt enkelt inte tid för en tjej.
jag förstår honom, absolut.
men jag hatar hur jag kan vara en sån jävla fool och inte insett det tidigare.

no more djura för min del.
no more vincent.
fan vad jag kommer sakna vincent, och killen också.
det kommer att bli tomt för att jag älskade verkligen allt
familjen, hundarna, byn, huset, personligheten.

everything is destroyed.
hoppas vi kunde behålla vänskapen i alla fall. så inte allt bara försvinner sådär.



en sak är då säkert:
nu tar jag nya tag, försöker hitta nya banor att spåra på.







Kommentarer
Postat av: Lina G

Fina du ! (:

2010-06-10 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0