cykeltur med jeffen

Jag och Jeff tog oss en cykeltur på  ca två timmar in till mora, massa mysigt !
inne i mora cyklade vi till C för att hämta min nya telefon & på hemvägen badade vovve lite.
såhär ser den ut !
toppen! än sålänge känns det helt okej, men har ju bara haft den i ca 40 min så ;)
jeff hitta en ekorre i träden som han blev lite vild och skällde på..
sen dök han ner i vattnet på hemvägen !
synd att den bilden blev suddig för det var en otroligt fin bild annars !
världens finaste & underbaraste hund.
i love u, jeff ♥





.


Kommentarer
Postat av: Micke

Åååh.

En hundblogg !

Wunderbar !!



Vad jag längtar efter min egen hund, så jag kan uppdatera min hundblogg.



"Åh Tundra kom hem, för vi längtar efter dig..."



//Micke

2010-06-21 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0