?

allt jag känner nu är ett stort jävla frågetecken.
jag förstår inte. 
innan lovet sa du att du ville vara med oss varje dag och du sa att vi skulle träffas hela tiden och prata i telefon jämt. vad som än hände skulle vi inte komme ifrån varandra. 
men nu känns det som att det där bara var skitsnack.
känner mig så otroligt besviken och övergiven..
förstår inte alls vad du håller på med min älskade vän,
men jag hoppas att du har tid att träffa mig och malin någon dag på lovet i alla fall.
'
jag älskar dig, min angelica forsell







,

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du vet att jag finns hjärtat, även fast vi inte är lika tajta längre så kommer jag alltid finnas där! Bara att ringa eller skriva! <3<3<3

2010-06-15 @ 21:17:37
Postat av: amanda

tack evelina <3 !

2010-06-15 @ 21:32:13
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0