rättvik
Jag saknar rättvik
jag saknar masen
jag saknar kvällsfika
jag alla härliga pratstunder med alla underbara människor.
jag saknar allt,
allt som hade med rättvik att göra.
jag hade det så jävla bra, jag var så otroligt lycklig när jag bodde där.
rättvik var mitt hem, rättvik var mitt allt.
och vad har jag nu? jag har mitt rum i mora som ser ut som ett gästrum.
det enda bra med mitt rum är min säng & alla bilder på hästarna jag har på väggen.
+ att jag får bo hemma med min älskade mamma & min underbara familj.
men jag trivs inte i mitt rum i mora.
rättvik var mitt hem & jag längtar tills hösten då jag får flytta hem igen !
-
nu ska jag lägga mig i sängen. tänkte sätta på en film & mysa i min underbart sköna säng. får mysa med min nalle ikväll för jag hatar att sova ensam efter alla månader i rättvik med sällskap av minst tre personer i samma säng som jag ligger i.
jag saknar allt så fruktansvärt smärtamt mycket.
inte mycket att göra åt situationen nu, bara acceptera läget.
-
god natt alla mina kära läsare !
(idag har jag slagit rekord på 97 läsare !!! :D så jävla typsikt att det fattades tre stycken ! )

'
'

jag och min kära nalle !
fick av pappa på julafton för några år sen,
det är därför jag sover med nalle när jag är ensam.
då har jag tryggheten av pappa vid min sida hela natten.
vila i frid pappa
sov gott pappa
i love you now,
i love you forever.

GOD NATT !
'avikner ♥

Kommentarer
Postat av: JourVicki

Saknar Dig också <3

2010-06-06 @ 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0