i miss my baby tonight

skulle så gärna vilja skriva allt för er, mina läsare. men det skulle inte gå, det skulle verkligen inte gå.
skulle vilja berätta så mer än vad jag redan berättar, och då berättar jag ändå väldigt mycket för er.
men om det händer något så händer det något, det kommer bli en överraskning för er, men då får ni tänka på vad jag har gjort den senaste månaden nu & säkert dom kommande månaderna så blir det inte så stor suprise heller. det är bara det att jag inte tänker lägga ut någon bild eller skriva något namn, och inte heller detaljer för att om det nu inte skulle bli något känns det bara onödigt och jobbigt.
.
nu i veckan ska jag försöka hinna åka till honom ett par dagar i alla fall, det var några dagar sen vi träffades nu.
i miss my baby tonight, i truly do ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0