den dagliga frågan

ni vet när man träffar på någon man tycker om och bryr sig om?
- hej!! hur är det?
brukar oftast låta så. ja

men ja ni som vet hur jag mår,
ska ni få veta
- att svara på den frågan för mig är jobbig.
för återigen måste jag ljuga.
måste säga att det är bra fastän det inte är bra.
och varför jag måste säga det är för att jag inte vill bli ställd mot väggen med massor av motfrågor eller "jag finns"

ni finns inte, sluta säg att ni finns.
ni bryr er inte, sluta fråga hur jag mår.

tack mina vänner - dom få allra underbaraste.
ta åt er om ni känner er träffad. och tveksam? don't even get a shit





jag och min underbara vän evelina,
vi har haft med och motgångar
men hon är den vännen som jag alltid vet var jag har henne.
finaste evelina holmgren , hade världen bestått av fler som dig - så hade det varit en värld av guld.
jag älskar dig, och det kommer direkt från djupet av mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Victoria Hagman

Hej!

Jag finns alltid, hoppas att du vet det :)

Kram <3

2011-04-12 @ 07:54:53
Postat av: amanda

självklart vet jag det! du är en av dom få bästa i mitt liv victoria :)

kram <3

2011-04-12 @ 10:35:14
URL: http://teamdalarna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Blir tårögd som vanligt ^^ älskar dig!



You'll always have my shoulder when you cry

I'll never let go, never say goodbye



You can count on me like one, two, three

I'll be there and I know when I need it

I can count on you like four, three, two

And you'll be there 'cause that's what friends

Are supposed to do, oh yeah, ooh, ooh



You can count on me 'cause I can count on you



<3<3



2011-04-12 @ 12:56:46
Postat av: annie

Hej min vackra!

You know you can always count on me!

lita på att jag aldrig sviker dig.

Jag är alltid ett sms, ett samtal eller några mil bort och det vet du.

Du och jag i vått och torrt älskadefinaunderbara vän!

love you (L)

2011-04-12 @ 20:28:41
Postat av: Malin H

Påsklovet Amanda, då ska vi ha sac kväll (och klappa fölunge såklart!) du och jag!

Bara Du och Jag!

Puss

2011-04-13 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0