en besvikelse

jag vet att jag har varit dum mot er, men mitt liv innebär så mycket mer än att hinna blogga just nu, i'm sorry.
har haft fullt upp med att sätta ihop rasmus i sitt nya stall, och för er som missat:

joe tabac är nu viktoria edh's foderponny.
rasmus är nu amanda vikner's foderhäst.

hoppas det inte var allt för förvirrande,
och jag vet att många undrar varför.
varför lämnade du joe?
varför har du rasmus?
varför har du inte båda?
vem är rasmus?
vad har hänt med joe nu?
vart är joe nu?
kommer du inte sakna joe nu?
vem är viktoria?
varför just viktoria?

jag har hört dom övanstående frågorna ett antal gångerna och lovat att ge er svart på det, och ni kan vara lugna, jag lovar det också :)

Både Rasmus & Joe har flyttat till Rättviks RK och står i privathäststall där, båda grabbarna är bästa vänner - dom beter sig som dom kännt varandra hela livet.
Jag kommer att träna och tävla Rasmus, och Vikkan kommer träna och tävla Joe, det här var den bästa lösningen för oss alla fyra - och än så länge trivs alla vi med den här lösningen!


viktoria och joe, en rättså skum bild - det ser ut som två helt olika hästar i en kropp :p


rasmus i sitt nya stall, nöjdare och gladare som aldrig förr i mina ögon :)

dessutom är joe's blogg borta nu.
har en ny blogg för mig och rasmus som jag ska försöka hinna mer att uppdatera i mån om tid.
http://teamra.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du är jätte duktig och smart som kommer att ägna tid åt bara en häst :) Det är sjukt mycke i skolan och att ha två hästar, det tar på krafterna hur roligt det än är. Rasmus kommer ha det jätte bra med dig :) Han förtjänar någon som dig, istället för att vara snälla hästen i skolan, så får han äntligen och troligen visa vad han går för :)

2011-02-09 @ 20:57:15
Postat av: amanda

tack så hemskt mycket anonym!! :)

ja det ska bli spännande att se vad grabben verkligen kan, och att han får visa sina kunskaper - för han är verkligen en dold talang! :)

2011-02-10 @ 10:05:29
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0