jul-lov?

jätteskönt med jul-lov, verkligen!!
nej mina kära läsare, amanda tycker det är skönare att vara i skolan än att ha lov, för mitt lov har inte varit ett lov och det kommer inte att bli den här sista veckan heller!
fyra dagars ledigt är det jag får nu, sköt va? kommer va helt slut när skolan börjar igen... -.-

men vad gör man inte för att skrapa ihop pengar till min kära ponny så jag har råd att ha honom i rättvik. jobb jobb jobb, men joe är värt allt slit, det kan jag lova.

jag och jenny (joe's ägare) satt och kollade igenom bilder på hennes data i förrigår, ska ta med ett USB idag så jag kan få dom bilderna vi hittade på mig och joe som jenny fotade för två år sen. ska visa er alla bilder sen, promise! :)
funderar på att starta en blogg om bara mig och joe, där jag kan skriva om våran träning & tävling. våra med- och motgångar. samt träningen med han från marken som kräver mycket arbete, ni som sett honom ve hur jag menar..
det vore väl kul, huh? :)

nej nu ska jag ringa min bror så han får komma hem med bilen så jag får åka till stallet någon gång, så jag får pussas med min uuunderbara ponny ♥



btw, både jag och joe längtar efter sommaren nu !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som wn bra ide. Hade varit roligt att läsa lite hur det går och så! :)

2011-01-04 @ 16:59:21
URL: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/
Postat av: amanda

tack astrid, ska tänka lite på det :D

2011-01-04 @ 17:14:41
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Evelina

En blogg om dig och Joe låter som en bra ide, lovar att följa den även bloggen isåfall ;) ^^ Saknar dig älskade vän! <3<3!

2011-01-04 @ 22:47:05
Postat av: amanda

Hihi vilken tur evve! :D

saknar dig massor min kära vän!! <3<3<3

2011-01-05 @ 23:16:08
URL: http://avikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0