my heart splits in two pieces

när vi äntligen fick en lösning på problemet så blev jag först glad men nu är jag rädd..
idag kändes joe så jävla fin och jag vet verkligen inte hur jag vill göra längre..

mitt hjärta delas verkligen i två bitar, vet inte hur jag ska ta mig till.
fan i helvetes jävla skit vilket svårt och otroligt framtidslovane val jag har framför mig..
här kan inte kärleken avgöra, för det är lika stor kärlek till båda grabbarna.
jag vet inte vad som kan avgöra det här valet, och jag vet att vad jag än väljer kommer jag att få dåligt samvete och mitt hjärta kommer spricka lika mycket hur jag än gör.

just nu vill jag inte leva mitt liv,
just nu känns det inte bra att vara jag..

just nu vill jag jag inte göra det här valet,
och jag hoppas verkligen att jag får tid på mig så jag inte gör något misstag..


undra hur många dagar i rad jag ska behöva gråta över det här?
jag orkar inte längre fälla tårar, men dom kan inte sluta falla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0