svar till anononym:

Anonym om nykär varje dag:

          Du skriver ju bara om hästar nu för tiden...

IP: 95.209.140.159



ja du anonym.
och anledingen till det är för att jag abosult inte känner för att skriva om mina känslor i min blogg längre, och andledningen till att jag inte kan skriva det är för att jag får skit för varenda ord jag skriver i denna blogg.
 som jag skrev i ett inlägg förut att min "blogg var min bästa vän förr, men nu har jag slutat lita på den".
det handlar bara om den saken.
 för att vissa människor inte tål att inse faktum att min blogg inte handlar om vardagssysslor, shopping, mode, resor, musik eller mat så fick jag rent utsagt skit för att jag skrev mina känslor så pass publikt som jag skrev dom.

jag kan säga att jag har tappat läsare för att jag inte är mig själv på min blogg längre.
och det är för att jag inte vågar vara mig själv,
för om jag är den jag vill vara på min blogg så får jag bara skit för det. skit som jag tycker är jävligt löljig och onödig för mig att ta emot.

jag hatar att inte kunna skriva om mina känslor så som jag gjorde förr, jag hatar det lika mycket som ni läsare gör det - för jag vet att det var därför jag startade denna blogg. för att ha en bästa vän att lita på.

en vacker dag kanske jag vågar gå tillbaka till det som min kära blogg handlade om. inside of amanda vikner's heart. men vi får se när den dagen dyker upp igen, jag hoppas att den gör det. 

                                  



Kommentarer
Postat av: Astrid Olsson

:(

2011-01-04 @ 23:19:45
URL: http://iwanttobejustlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0