rättvik!

Jag är fast besluten med att efter jul-lovet skita i alla människor som vill göra mitt liv surt, och stanna vid dom som vill hjälpa mig, dom som får mig att få ett bättre liv och ett ärligt leende. 
Vissa kallar Rättvik för Fel-vik, och säger att Rättvik är en jävla håla och allt e så jävla tråkigt och dumt i rättvik, men man behöver bara träffa rätt människor för att inse att Rättvik är jävligt bra, och det har jag gjort nu.


copyright amanda vikner



På måndag börjar skolan, så på söndag åker jag och Joe till Rättvik igen.
Team Hästliv har möte på söndag också, det ska bli kul att träffa alla! :)

och vet ni?!
på måndag förmiddag är jag ledig, då ska jag passa på att gå upp till stallet för att mya och pussa jättemycket på min älskade prins rasmus ! :D

saknar honom så otroligt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va härligt bild :) Och jätte bra inställning. Nog för de är sjukt svårt att hitta rätt människor, men när man väl gör de så är de underbart :)

2011-01-07 @ 23:28:41
Postat av: Malin H

Det är bra inställning Amanda! Keep it up! :D <3

Tusan vad kul det ska bli med team hästliv! Vilken tid kommer du till Rättvik? :) <3

2011-01-08 @ 13:01:19
Postat av: sussie

dunderklumpen o sötamanda

2011-01-09 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0