kill me

ena dagen  - lucky me
nu - kill me

ja jag vill verkligen bara avlida just nu.
jag vill inte ens vara i stallet längre, jag vill inte ens vara i rättvik längre, jag vill inte ens vara i mora längre.
vart fan i hela jävla helvete ska jag vara för att det ska kännas bra igen?
jag behöver fly härifrån, fly från jobb skola häst stall läxor prov press killar tjejer kompisar och alla krav. jag behöver komma bort ett tag, och jag har ställen att fly till. men vet ni varför jag inte flyr?
1. måste hitta någon som tar hand om rasmus
2, kommer tappa ÄNNU mer i skolan, vilket gör att jag kommer ligga ÄNNU mer efter
3 & 4. kan inte jobba när jag är borta vilket leder till ingen lön
5, ingen lön leder i sin tur att jag inte har råd med rasmus stallplats
6, inga pengar leder till att jag inte kan ha kvar min prins
7, vilket leder till att jag kommer bli ännu mer ledsen.

förstår ni?
jag är helt jävla fast i denna värld jag inte vill befinna mig i.

 att döda mig själv eller att måste ju vara den enda lösningen. 
"tiden läker alla sår" - bullshit
"det blir bättre med tiden" - bullshit
"det går över" - bullshit

jag vill inte leva i den här atmosfären. 
kan någon göra mig tjänsten?


Kommentarer
Postat av: sanna

i'v got the same feeling.



vill men kan inte. jag tänker på dig fina Amanda! och hoppas att det löser sig <3

2011-03-08 @ 23:53:39
Postat av: amanda

åh, tusen tack sanna. vad fint av dig!

hoppas det löser sig för dig också!! <3

2011-03-08 @ 23:54:58
URL: http://teamra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer att fixa det! Du är så stark fast de kanske känns piss just nu. Du får tänka på de underbara och bra du har :) <3

2011-03-10 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0