can't let it go of of my mind

kan inte släppa
kan inte släppa det du gjorde mot oss.
tänker på det hela tiden och det känns som att vad jag än gör är jag rädd för att det ska igen.
jag vill inte gå själv längre, jag vill inte sova själv längre.
och självaste tanken på att du är lös för några månader nu, det skrämmer mig.
jag ska gå i samma skola som dig, det skrämmer mig. 
den hemska tanken på om du ska överklaga eller inte, den oroar mig
- men det skulle vi få svar på imorgon
och å vad jag väntat på onsdag, onsdag onsdag onsdag.
men vill jag verkligen veta egentligen?
orkar inte med själva tanken på det här
vill släppa allt och bara glömma, 
vill lämna allt bakom mig och bara sluta drömma 
, drömma dom där hemska drömmarna om nätterna
fastän dom har stillat sig nu.
jag kommer nog aldrig att släppa det här,
det kommer nog föralltid att vila på en tanke i mitt huvud
detta kommer att följa mig under mitt liv
och ge mig stora rädslor för omvärlden
för människor 
och mer av den rädslan jag redan har för alkohol.
även fast jag vill, jag vill glömma och jag vill släppa.

tycker det är synd att du skulle behöva börja ditt liv, med en skuld på en kvarts miljon.
men ändå tänker jag samtigt, dt är rätt åt dig.
så jävla svårt, och jag kan vekligen inte förstå att det är sant. 
men det är det, det är sant, jag har verkligen varit med om det. 

nästan två gånger. 
den där helgen för två  veckor sen förstörde allt
jag tappade tilliten på människor totalt.
jag bestämde att från och med då, ska jag bara lita på mina vänner
och dom jag känner och aldrig åka i en främmande bil, men den verkade inte så främmande till en början.
uhhu, det var hemskt. 
aldrig i livet, aldrig i livet ska jag någonsin bli utsatt igen
det räcker nu. 

jag är så jävla rädd

Kommentarer
Postat av: ellinore

fyfan vad jobbgt att läsa det där. att tänk att de tär sant och fakatiskt har hänt dig älskade amanda, det är inte rättvist att de behöver hända någon! och det är fel att du ska behöva vara rädd! önskar jag kunde göra något, mend et är varken mitt ller ditt fel. jag älskar dig mig kan du lite på & ja finns, du vet vart! <3

2009-08-12 @ 14:59:56
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/
Postat av: Nina

Vem har gjort sådär? Läste längre ner att det var nån Niklas? Fy fan, det finns då idioter överallt! Suck.

Det var iallafall kul att träffas idag, det kändes inte så konstigt ändå ;)

Vi får ses allihopa snart igen! :)

Kram

2009-08-12 @ 19:09:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Herren där uppe

You got backup my little girl.

2009-08-12 @ 22:35:07
Postat av: Jessica

Aaw gumman då :/ låter inte roligt det där. Och jag vet inte vad det handlar om eller vad det var som hände. Vill att du ska veta att jag är så jäkla glad över att Mattias har dig och att ni har varandra! Du får jättegärna om du vill, men bara om du vill, så får du berätta för mig om vad det var som hände då, det som du skrev om ovan. Men det är bara om du vill. Hoppas & vill att du ska veta att jag finns här ifall du vill prata om något, kramar Jessica! <3

2009-08-12 @ 23:24:13
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0