dt äter upp mig innefrån

allt bara dyker upp igen
känslan av sorg ilska och tomhet
ett hjärta som var så fullt känns nu så jävla tomt
vet inte hur jag ska göra längre...
det går aldrig som jag vill
varför i helvete då?
vad har jag gjort för att förtjäna allt dehär?


åt helvete med våldtäkter, misshandel och mord


imorgon eller idag ska jag få låna linus kamera
och det ska bli fett med nice
ska ta med den till höljes i helgen, och fota älskling när han ska tävla
längtar, dt ska bli skönt att få komma bort.


så jjävla nervös inför onsdag
hoppas det går bra.




c ya, puss a'

Kommentarer
Postat av: Maallaan

vad är det som hänt ;o <3



finns om du vll prata.!<3

2009-08-03 @ 10:14:13
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0