en såndär "amandadag" <3

min hemliga pojke (a) <3

idag har varit en sån där dag som bara jag får njuta av, en dag utan stress, 
en dag som jag behöver då och då för att, som mamma säger, bli amanda igen. 
hon har så jävla rätt, jag blir mitt gamla hästgalna jag igen. jag är så nöjd då, jag trivs så jävla bra.
hästar, kan inte förklara det. dom rensar själen <3
att få rida ett ordentligt dressyrpass och få svettas och känna att man vekrligen har gjort nytta för kroppen, känns underbart. 
och sen att få rida en mystur i skogen och bara tänka på allt som mitt liv berör, 
att få ta en galopp och njuta av dom kraftfulla stegen av det enorma djuret jag har under mig, 
det gör gott för själen, jag älskar det.  jag behöver det. 

en heldag i stallet, loveit <3



imorgon blir det rättvik. ska upp klockan 6, drygt. ska följa vicky, min förra ridinstuktör, hon ska tävla. älskade ellinore ska med <3
skönt. 

SNART ONSDAG OCH SKOLAN BÖRJAR!! :DDDDDDDDD <3

Kommentarer
Postat av: ellinore

så jävla nice det blir imrgoon,du&ja, myys! länge sen sist känns det som , ingen kan ta din plats de vet du :) älsakrdig <3<3<333

2009-08-14 @ 23:44:17
URL: http://eeelliinorehillring.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej hej, allt bra? =)



Just nu är jag med och tävlar om att bli månadens blogg och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde rösta på mig. Jag är nr 4. http://sensuellt.blogg.se/2009/august/manades-blogg-finalisterna.html?_tmp=556f7932e3fbd1eab838ba3c02ff2cc511403920



Kram!

2009-08-15 @ 14:26:46
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0