ett halvfärdigt inlägg

nu kommer ett efterlängtat känsloinlägg.

det är så svsårt att veta, hur man vill ha det & hur man ska göra.
allt har varit jobbigt å sistatiden. kan verkligen inte fatta att jag har stått ut med allt. 
skolan är vekligen jättekul, och jag har skitkul med johanna! <3
träffat nya människor som man hejar på i skolan vilket också är kul.
men sen allt deandra, typ rättegången exempelvis. hur fan blir det?!
kan dom höra av sig någon gång? 
och så mattias, jättejobbigt. 
angelica har det inte heller varit på topp med, men det börjar bli bättre nu iaf. <3
och det känns jätteskönt att jag har ÄNTLIGEN fått mor att förlåta mig efter onsdagens härj.
usch det var verkligen jobbigt när hon inte hörde av sig så mycket som hon brukar. världensbästamamma! <3


nej. jag orkar faktiskt inte skriva mer! har ingen ork
vad har hänt med mig?
ska ringa emil nu, få prata av mig lite. käravännen <3
vila i frid älskade fizz, jag saknar dig verkligen sjukt mycket!
obeskrivlig, helt underbar
http://www.youtube.com/watch?v=JEOluUnpul8
rickard, vila i frid! du är saknad

Kommentarer
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

sv: åh tack så jättemycket! =)

2009-09-04 @ 12:10:21
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: ;)

hihihi, tar bort (a) :D

men gör om de då, så lovar jag att inte ta bort ;)

2009-09-05 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0