first day at school!

idag hade jag superkul, det var trevligt i skolan, glad att det äntligen har börjat! så mycket som jag har längtat :)
det var en mysig skola, och det kändes verkligen som ett ställe för mig.
och med johanna också, kalasbra! :D

imorgon börjar ju tvåorna & treorna, då får jag träffa linnea :)<3
men, det betyder också att han kommer komma till skolan imorgon. 
och det känns ju skapligt nervöst, men det får väll gå som det går.
han vet inte ens att jag ska gå där, tror jag. han kommer nog undra.
jag satt och funderade idag: undrar vad han säger till sina kompisar, för dom lär ju undra varför han ska in i fängelse?!
och undrar om han kommer säga det han har gjort, om han kommer neka så vi tre tjejer får ännu mer skit!, elelr om han hittar på något annat. 
fast dom flesta vet väll redan... 
men ajja, det märks väll imorgon hur det känns att träffa honom, eller träffa och träffa, mer se honom. 

det var supermysigt i stallet idag! :) jag & janna red ut i skogen och galoppera lite (: 
mys <3
c ya! puss a'

Kommentarer
Postat av: .

NICKLAS ÄR INTE FARLIG!

2009-08-20 @ 14:06:53
Postat av: Mickis

Det är en sjukt fin skola :)

lärarna är också jätte bra och schysta!

2009-08-21 @ 16:04:08
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0